.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار منتخبان مجلس هشتم با استاندار مازندران

استاندار مازندران گفت: بي‌ثباتي مديريت در گذشته صدمه و لطمه زيادي به روند توسعه وپيشرفت در بخش‌هاي مختلف اين استان وارد كرده است.


به گزارش شمال نیوز "ابوطالب شفقت" جمعه شب در نخستين جلسه مشترك نمايندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري، استاندار و منتخبين هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان در ساري افزود: چرا اين استان در طول سه دهه عمر نظام اسلامي بايد شاهد عزل و نصب شانزده استاندار باشد.

وي اظهارداشت: اگر درگذشته وحدت و همفكري در بين مسوولان اين خطه حاكم بود امروزه اين استان از داشتن بسياري از امكانات محروم نمي‌بود.

وي ادامه داد: اما امروزه تعامل و وحدت خوبي بين علما،مردم‌و خدمتگزاران در اين ديار وجود دارد و بايد قدر اين تعامل كه يك نعمت است دانسته شود.

شفقت گفت : اگر انصاف را درنظر بگيريم بايد گفته شود كه در طول بيش از دوسال و نيم كه از خدمت صادقانه دولت نهم مي‌گذرد در حوزه اجرايي اين استان از جمله فرمانداران، بخشداران و مديران سياسي براي توسعه و پيشرفت از هيچ كوششي دريغ نكردند و به خوبي وظيفه خود را انجام داده‌اند.

نماينده ارشد دولت نهم در مازندران بيان داشت: اين دولت به تنهايي نمي‌تواند برتمامي مشكلات موجود فايق آيد و پاسخگوي كارهاي قبل از روي كارآمدن خود باشد، بلكه با وحدت انسجام و همفكري مي‌شود به اهداف عاليه نظام اسلامي دست يافت.

استاندارمازندران خطاب به منتخبين هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از اين استان گفت:مردم ولي نعمت ما هستند و دولتمردان در واقع خدمتگزاران مردم مي‌باشند.

مهندس "شفقت" رمز موفقيت دولت نهم در نظام اسلامي را برنامه‌ريزي صحيح ، انصاف ، وجدا كاري ، انگيزه و عشق خدمت به مردم دانست و ادامه داد: مردم به نمايندگان راي دادند وبايد براي آراي مردم احترام و ارزش قايل باشيم.

وي يكي از نتايج حاصل از وحدت و انسجام وهمدلي مسوولان خدمتگزار به مردم را مصوبات حاصل شده در سفر رييس جمهوري به مازندران دانست .

در اين جلسه هريك از نمايندگان منتخب مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي ديدگاه‌هاي خود را بيان كردند.

در اين جلسه دو تن از نمايندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري، استاندار و ‪ ۱۲‬تن از منتخبين هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي اين استان شركت داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.